Vite Need ce patch !Puis c'est décidé je vais reroll MDS. \o/
Pets non combatants pour tous
Barter Wallet Reminder With the November update we have implemented a new Barter Wallet. The Barter Wallet will hold all Skirmish Marks used to purchase items from the Skirmish Barter Vendors as well as all Anniversary Tokens. The Barter Wallet may be opened by clicking on the Caret symbol (^) at the lower left of your screen and selecting Barter Wallet from the list of panels. Further expansion of the Barter Wallet will be coming in future releases. If you are having trouble locating your Skirmish marks or Anniversary Tokens, plesae check your Barter Wallet. Here's the full list of Marks that will be moved to your wallet. * Skirmish Mark * Superior Third Mark * Fourth Mark * Veteran's Third Mark * Third Mark * Veteran's Second Mark * Second Mark * Veteran's First Mark * First Mark * Eruilan Campaign Mark * Adlan Campaign Mark * Naillan Campaign Mark * Cannuilan Campaign Mark * Lefnuilan Campaign Mark * Annúminas Mark * Eregion Mark * Helegrod Mark * Great Barrow Mark
Pour le porte jetons, voici ceux qui seront stockés dans la première version (d'autres jetons seront possibles dans les prochaines maj)[...]
Lien vers le patch notePrécision sur le sac à jetonPhoto des montures ajoutéesGuide l'hybernaville (à ca, je l'ai pas encore posté, c'est vrai :D)
quel spam ?tu veux dire, le flood ?
La, toutes les infos intéressants sont perdues dans le flood, râles...
[...]Ce serait bien que pour les prochains patchs, on édite le 1er post pour y mettre les liens vers les posts intéressants du thread?La, toutes les infos intéressants sont perdues dans le flood, râles...Genre:CiterLien vers le patch notePrécision sur le sac à jetonPhoto des montures ajoutéesGuide l'hybernaville (à ca, je l'ai pas encore posté, c'est vrai :D)