Et effectivement Assassin's Creed premier du nom était un bel exemple de "blockbuster"surnoté qui se révèle, une fois enlevé le joli emballage, une merde sans grand intérêt... De même pour Oblivion
Second Age weapons and class items (greater than level 60) cannot be found as treasure drops or chosen as rewards in Siege of Mirkwood, and thus crafting provides the only method of acquiring these truly awesome weapons. Note that creating a Reforged Second Age weapon or class item requires an ancient symbol - a special ingredient that can only be found in dangerous, dark places. Like most ingredients, symbols are not bound upon acquisition and can be freely traded.
A new level of customization for Legendary Weapons and class items arrives with the addition of a fourth relic slot. This fourth - crafted - relic slot, found on both existing and new legendary equipment, will only hold relics made by players.
han, un truc qui était totalement passé inaperçu parmi les nouveautés de l'extension :La possibilité de "personnaliser" les objets craftées, avec une meme recette, il y aura possibilité de faire défiler plusieurs variantes de l'objethttp://www.lotro.com/gameinfo/devdiaries/548-developer-diary-som-craftingDans l'exemple, la même recette permet par exemple de base la "Malledhrim Sword of Striking"on clique sur un bouton "multi output", nouvel objet possible, la "Malledhrim Sword of Warding" Ce n'est pas la seule bonne nouvelle concernant l'artisanat Les objets du 2nd age de Mirkwood seront uniquement des objets craftés et necessiteront un ingredient particulier (un symbole ancien) accessible uniquement dans les endroits les plus dangereux de l'extension (ces symboles ne seront pas liés fort logiquement sinon il n'y aurait pas possibilité de se faire crafter l'objet)CiterSecond Age weapons and class items (greater than level 60) cannot be found as treasure drops or chosen as rewards in Siege of Mirkwood, and thus crafting provides the only method of acquiring these truly awesome weapons. Note that creating a Reforged Second Age weapon or class item requires an ancient symbol - a special ingredient that can only be found in dangerous, dark places. Like most ingredients, symbols are not bound upon acquisition and can be freely traded.De plus, un 4e emplacement sur vos armes légendaires va apparaitre, dont les reliques seront uniquement réalisés par les artisansCiterA new level of customization for Legendary Weapons and class items arrives with the addition of a fourth relic slot. This fourth - crafted - relic slot, found on both existing and new legendary equipment, will only hold relics made by players.